بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اهانت سایت هواداری باشگاه تراکتورسازی به هواداران سرخآبی

http://upload7.ir/imgs/2014-02/18691395940932738693.jpg

 

وقتی می گفتیم کسانیکه منازلشان در تهران است دیگر نیازی به بردن تن ماهی یاغذاهای آماده به ورزشگاه ندارند و کلا ماموران نیروی انتظامی در اولین ساعات صبح و ورود تماشاگران به ورزشگاه با تشخیص اینکه این هواداران از شهرستان به تهران آمده اند،اجازه بردن کنسرو یا تن ماهی را برای وعده ناهار این تماشاگران را به داخل ورزشگاه می دهند،باز مورد هجوم بعضی از هواداران شهرستانی سرخآبی ها قرار گرفتیم.
البته نظر ما کلی نبوده و فقط بر اساس استباط  و دیده های خود در طی 25 سال حضور در بازیهای مختلف در ورزشگاه آزادی به این نتیجه رسیده بودیم و قصد توهین به تماشاگران شهرستانی دو تیم را نداشتیم،
اما ظاهرا بعد از قهرمانی نوبرانه تراکتورسازی تبریز در یکی از سایتهای هواداری منتسب به این باشگاه در قالب یک جوابیه به صحبت های مدیر عامل داماش برعلیه بازی ضعیف این تیم مقابل راه آهن تهران که باعث شکست سنگین تیم تبریزی مقابل راه آهن سورنیت شده بود،جهت دفاع ازتماشاگران تیم تبریزی هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس را که جمعیت 100 هزار نفری ورزشگاه آزادی را در شهرآوردهای تهران نشکیل می دهند از گدایان ،معتادان و کارتون خوابهای تهران خوانده اند!!!
توهینی که مطمئنا نه مدیران دو تیم و نه کانون هواداران فعال سرخآبی ها در برابر آن موضع خواهند گرفت و در نهایت نیز با اعتراض چند نفر در فضای رسانه ای گردانندگان آن سایت یا اصل مطلب را تکذیب کرده یا کلا سایت را مربوط به هواداران و یا باشگاه تراکتورسازی نمی دانند و  ....!
خدایا چرا اجازه دادی این تیم به اولین قهرمانی خود دست پیدا کند!
تا قبل از کسب این عنوان کلی ادعا داشتند و خودشان را جز بهترین ها می دانستند،حالا که دیگر با هیچ شاهی فالوده نمی خورند و هیچ خدای را بنده نیستند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 5 / 12 / 1392برچسب:باشگاه تراکتورسازی,هواداران سرخآبی,اهانت تبریزی ها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com